Jump to content

hofmit

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של hofmit

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייתי שמח לשמוע הצעות למגבר וסאב וופר שיתיאמו לאוטו [דייהטסו סיריון 2008]. באוטו יש רדיו דיסק Clarion CZ100A, רמקולים אחוריים KFCS6993 KENWOOD ורמקולים קדמיים GT5402 JBL. התקציב הוא 800-1000 ש"ח. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...