שלום רב לכולם, ההודעה הראשונה שלי
יש לנו אודי A4 2001 TDI 1.9 ואנו רוצים להחליף לרכב חדש יותר...דיזל
מצאתי בעיר המגורים שלנו, באשדוד, מיגרש טרייד אין, ובו פולסוואגן פאסאט החדשה 2006 DSG גימור לקצ'ורי.
רציתי לי שאול את דעתם, מי שיודע/מי שיש לו את הרכב...מה דעתם עלהרכב...
הרכב עבר מיבחן בצ'מפיון מוטורס, מיבחן מלא של כל המכונית שמראה שאין בעיות באוטו, האוטו עבר משו כמו 156 אלף.
תודה מראש,