Jump to content

dswissa

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי dswissa

  1. שלום הרכב עשה 100,000 ק"מ , טיפול פעם בשנה , אף פעם לא הוספתי שמן . לפני שבועיים נדלקה לי נורת חוסר שמן (הרכב עבר 7000 ק"מ מהטיפול) , הוספתי כ 800 סמק , לאחר ככ 500 ק"מ ראיתי שירד משמעותית והוספתי שוב , בדקתי וניקיתי נשם PCV יש יניקה והוא תקין כנראה. יש פליטת אוויר חזקה ממכסה השמן (ראיתי שצריך להרגיש יניקה) ויש עליו בוצה . מה כדאי לעשות : האם החלפת שמן רגילה בשלב ראשון ? האם ביצוע פלאשיניג ( קראתי דעות ל2 הכיוונים) ? מה הדרך הנכונה לאיבחון הבעיה ? תודה לעונים , דוד
  2. תודה על התגובות , כנראה אלך אליו כי נשמע אמין ונוח לי להגיע
  3. שלום מבקש המלצה על מוסך לטיפול שנתי קיה ספורטאז 2016 1.6 בנזין , איזור המרכז ,אין בעיות מיוחדות , אבל מעדיף מוסך שמתמחה בקיה שיוכל גם לבדוק תקלות (דיאגנוסטיקה) על הדרך. תודה לעונים דוד
  4. שלום , אשמח לתגובות , צריך להחליף את הצמיגים השבוע , מה דעתכם על Kleber CITILANDER בטווח המחירים הנמוך , הוצע לי ע''י הפנצריה
  5. שלום נדרש להחליף 2 צמיגים קידמיים , מותקן הנקוק k115 שכבר יבשים, אופי נהיגה סולדי , מעט מאד שטח , נוסע 15000ק"מ בשנה מחפש צמיג שקט ,חסכוני אחיזה טובה קראתי 2 שירשורים קודמים , מתלבט בין 4 חלופות לפי סדר מחיר: FALKEN ZE310 100H TL זול יחסית (425) שקט , תוצאות טובות במבחנים יחסית למחיר , ראיתי שרשמו בעבר שלא צמיג לג'יפון TOYO Open Country U/T לא מצאתי הרבה מידע עליו Hankook K115 100H מקורי , במחנים בחו"ל יש מידע על הדגם הבא , נראה דומה ל FALKEN אבל יקר (550) Michelin PRIMACY SUV חברה טובה יותר , דגם שמשווק במזרח לפי חיפוש , אין עליו נתונים ,מחיר דומה ל K115 אשמח לתגובות והמלצות ו פידבקים מניסיון תודה
×
×
  • תוכן חדש...