Jump to content

Snow665

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Snow665

  1. איפה 55K סיריון 2008..? ליסינג? 140,000 ליאריס 2005, במחיר 53K בהנחה שהיא טופלה כיאות, זה הוגן? אני לא צריכה לפחד מהקילומטראז׳? הבעלים של היאריס הם מכרים, אז הם לא פאכר מאכר..
  2. דבר חשוב לציון, שני הרכבים - 52,53000 שח
  3. היי חברים, אני מחפשת ימים אלו רכב ונקרתה בדרכי יאריס 2005, יד 1, עם 140,000 קילומטראז׳- את הבעלים אני מכירה פחות או יותר, אך חוששת מהקילומטראז׳ הגבוה יחסית. האם עדיף לי ללכת על סיריון 2006, (יד 2 פרטית) עם קילומטראז׳ נמוך יותר? (עדיין מחפשת, סביב ה-70-80-90) אני אקח את היאריס לבדיקה השבוע, אילו דברים כדאי לי לשים לב אליהם, או לדלוק אצלי נורות אדומות? אשמח לעזרתכם האדיבה.
×
×
  • תוכן חדש...