היי חברים,
אני מחפשת ימים אלו רכב ונקרתה בדרכי יאריס 2005, יד 1,
עם 140,000 קילומטראז׳- את הבעלים אני מכירה פחות או יותר,
אך חוששת מהקילומטראז׳ הגבוה יחסית.
האם עדיף לי ללכת על סיריון 2006, (יד 2 פרטית)
עם קילומטראז׳ נמוך יותר? (עדיין מחפשת, סביב ה-70-80-90)
אני אקח את היאריס לבדיקה השבוע,
אילו דברים כדאי לי לשים לב אליהם, או לדלוק אצלי נורות אדומות?
אשמח לעזרתכם האדיבה.