יש לי מכונית פיג'ו 307 שנת 2003. לפעמים כשאני בנסיעה, אני שומע צפצוף אלקטרוני (ביפ קצר וחד) חלש שמגיע מהחלק האחורי של האוטו, וזה תמיד קורה כשאני לוחץ על הבלם (אם כי לא כל פעם שאני לוחץ על הבלם). בנסיעות מסוימות זה קרה בכל לחיצה על הבלם. בשלב מסוים זה התחיל להיות מטריד ואפילו מלחיץ, ואין לי שום מושג מה פשר הצפצוף. יש למישהו מושג מה זה אומר? אשמח לכל תשובה.