שלום לכל מען דברי אני חייב הסבר של מישהו שמבין טוב בגירים אוטומטים הסיפור הוא כזה נסעתי לטבריה לפני שבועיים בדרך הלוך הכל היה תקין בדרך חזרה הגיר פתאום התחיל להשתגע בקושי נכנס להילוך ולא עבר נראה לי את הילוך שלישי אני רוצה לציין שלפני הנסיעה משהו כמו חודש החלפתי שמן גיר למנוע ולא החלפתי מסנן או קי אז המשך הסיפור הגעתי לבית שלי בקושי אחרי שלא יכלתי לעבור את ה60 כל הדרך האוטו המשיך לנסוע נסעתי בוא עוד כמה ימים במצב שהוא היה (נכנס עד שלישי ובקושי מכניס הילוכים) רק בעיר והוא שבק בסופו של דבר ולא נכנס לשום הילוך נתקעתי עם הרכב החלפתי שמן +מסנן לא עזר האם מישהו יכול להגיד לי עפ"י הסממנים איפה בדיוק הבעיה שאני אוכל להיות ממוקד ואדע איך לפתור אותה מישהו פעם נקלע למצב כזה
הרכה הוא מזדה לאנטיס 323 98
תודה רבה על כל עזרה !!!