Jump to content

יעל חגג

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יעל חגג

  1. אז כנראה שברכב שלי יש תקלה :\
  2. Eily- ברוב הרכבים היום יש כפתור שנועל את כל הדלתות מבפנים. הכפתור הזה לא קיים בסיריון. Erilou- כשאתה נועל את הדלת של הנהג מבפנים רק היא ננעלת, היתר נשארות פתוחות
  3. קראו לי מטומטמת אבל אני לא מוצאת את הכפתור של הנעילה המרכזית באוטו!! רכשתי את הדגם הנ"ל שנת 2008ץ מישהו יכול לעזור?
×
×
  • תוכן חדש...