אני חדש בפורום אז שלום לכולם
א.כשחלון הנהג יורד עד הסוף אני יכול להעלותו בחזרה עד הסוף רק במספר שלבים האם ניתן לתקן תקלה זו ?
אם לא היכן בי-ם אפשר לקנות חלק זה (עדיף לא בחברה) ? ומחיר משוער ?
ב.תריס המזגן שתפקידו להכניס אויר צח אינו נפתח, להערכתי המנוע תפוס או שהלך (נשמע קליק חלוש באיזור התריס כשלוחצים
על הכפתור) כיצד ניתן לפרק מנוע זה ? האם ניתן לתקן ? אם לא היכן בי-ם ניתן לקנות מנוע חילופי (עדיף לא בחברה) ?
מחיר משוער ?
ג.האם יש צורך לנקות או להחליף מדי פעם את פילטר האויר של המזגן, היכן הוא וכיצד מגיעים אליו?
תודה