נכון לאתמול בלילה - יש 3 עמודי מצלמה בכביש 2 לכיוון דרום (החל ממחלף כביש 70 וכלה בג'סר-אה-זרקא).
כמו כן, יש 2 עמודים באותו קטע לכיוון צפון (לפני מחלף אולגה - מצלמה מסובבת, וכל על יד הגשר - מצלמה מסובבת גם כן).
המעניין הוא שאתמול בלילה, סגרו את הכביש לכיוון צפון ב-3 נקודות במקביל - ככל הנראה לשם התקנת מצלמות נוספות (אם היו מתקנים את הכביש היו עושים את זה לאט יותר...
(התקשרתי להודיע לגלג"צ על עומסים - הם אמרו שהם יודעים, אבל הם לא פירסמו כלום, מעניין למה...)