שלום לכולם שמי דוד ואני חדש בפורום.
היום ראיתי רכב באזור תל אביב. מעולם לא ראיתי רכב כזה בשום מקום לפני כן,
וסיקרן אותי לדעת אם עוד אנשים ראו את הרכב הנ"ל ואם מישהו יודע איזה סוג רכב זה.
תיאור הרכב עד כמה שאפשר :
צבע - שחור.
גימור - מרובע.
גובה נמוך, יחסית קטן. קופה אם אני זוכר נכון..
נראה ממש מגניב עם הרבה פתחי איוורור, סטייל פרארי F50.
תודה.