Jump to content

ekronst

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ekronst

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי! קניתי פורד פיאסטה דיזל 1800 סמ"ק מודל 98 לפני שבועיים. הייתה לי נסיעה בה כמעט אזל הדלק, ממש נסעתי על "אדים" (זה קרה עקב צריכת דלק מוגזמת ביותר!). תדלקתי באותו יום, יום לאחר מכן היו קצת בעיות בהנעה אבל אחרי כמה סיבובים - הניע. חניתי, שעה אחר כך ניסיתי שוב להניע ללא הצלחה. מנוע מסתובב רגיל עם סטרטר. החלפתי מסנן דלק. וידאתי שמגיע דלק למרססים (פתחתי את החיבורים למרססים עם מפתח 17), ניסיתי שוב להניע ללא הצלחה. ניסיתי להניע עם אתר - ספרי הנעה לדיזל, הספרי הקים את המנוע לתחיה לכמה רגעים אבל לא גרם להנעה. שאלתי כמה מוסכניקים בטלפון, וכולם אמרו שצריך כנראה להחליף מנוע. דר"א האוטו לא התחמם בנסיעה האחרונה. אשמח מאד לעצה לפני שאני גורר את האוטו. תודה! אלעד
×
×
  • תוכן חדש...