שלום, יש לי דייהטסו סיריון 2008 ואתמול התחילו רעשים מוזרים כשאני נוסעת מכיון צד ימין של האוטו ונשמע כאילו זה מהגלגלים
היום בבוקר כשהסתכלתי על הגלגלים האחוריים בגלגל של צד ימין יש לידו מין חתיכת פלסטיק או מתכת שאמורה להיות מחוברת בשני הצדדים אבל היא כרגע מחוברת רק בצד אחד והצד השני באוויר השאלה אם יכול להיות שזה מה שעשה את הרעש ואם זה מסוכן ? למה בכלל משמש הפלסטיק הזה?