Jump to content

anarn22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי anarn22

  1. הי יש לי מיצובישי גאלנט שנת 96 . על גאלנט שלי פסני ברקס זה בעצם אותו נורה שדלוקה כל הזמן. לפני כמה זמן הפסיקו לעבוד לי נורות אלו. החלפתי פיוז. פנס שמאלי עובד רגיל, כשלוחץ על ברקס הנורה דולקת יותר חזק . פנס ימיני עובד רגיל , אבל כשאני לוחץ על ברקס העוצמה של תאורה לא משתנה כמו בפנס שמאלי. מה עושים במקרה כזה? צריך להחליף נורה או שהכל הרבה יותר מורכב?
×
×
  • תוכן חדש...