Jump to content

IbizaTSI

  • הודעות

    91
  • כאן מאז:

הנקודות של IbizaTSI

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. IbizaTSI

    מראה קרבי :)

    הוא לא פיקטיבי, וכנראה שאין גבול...
  2. IbizaTSI

    מראה קרבי :)

    תשמע, אתה מפתיע כל פעם מחדש. אנשים כמוך זה בדיוק הסיבה שכשאני נכנס לצומת ריקה בלילה אני מעט בצורה דרסטית גם אם הרמזור ירוק, ולו בשביל לוודא שאין אף פסיכי כמוך ששועט לתוך הצומת באור אדום, רק כי אין לו טעם "לחכות כמו מפגר".
  3. עכשיו ראיתי שפרסמתי את זה בפורום שיפורים, אודה למנהלים אם יעברו את זה לפורום אחזקה.. מתנצל מראש :-\
  4. אהלן, קניתי סיאט איביזה 1.2TSI לפני כשלושה חודשים, ועד עתה נסעתי כ-3500 ק"מ. הרכב נהדר מאז קבלת הרכב ועד היום אני מקפיד לבצע בדיקת שמן ומים כל שבוע, ואפילו קניתי 4 ליטר שמן Mobil super 3000 , מתוך מחשבה שמנוע חדש צורך הרבה שמן.. כל פעם שבדקתי את מפלס השמן, המדיד הראה את אותה התוצאה - שהכמות תקינה. ועכשיו לשאלתי, האם נתקלתם/חוויתם את זה עם רכבים שונים?
  5. IbizaTSI

    מילה טובה על צ'מפיון

    מדוייק ונכון!
  6. IbizaTSI

    מילה טובה על צ'מפיון

    כמובן שאצל כל היבואנים, אבל אני רוצה להזכיר לכם שעיקר קהל היעד של הסיאט איביזה הוא חברה' צעירים, אשר ביניהם קיימים גם חברה' צעירים יותר (כמו למשל בני 18 שקיבלו את הרכב כמתנה לרגל קבלת הרישיון) והם לא תמיד מצטיינים בשמירה על ציוד. ברור לי שלא כולם נוהגים כך, ויש גם הרבה בני 18 שאם הם יקבלו רכב חדש הם ישמרו עליו מכל וכל, אבל צריך לקחת את זה בחשבון שעושים השוואה בין יבואנים. מסכים איתך, אני התכוונתי אך ורק לנזק שנגרם כתוצאה מיחס מזלזל של בעל הרכב.
  7. IbizaTSI

    מילה טובה על צ'מפיון

    אני חושב שהלכתם טיפה רחוק, הגיוני בהחלט שישנם אנשים שעושים שימוש בלתי סביר ברכב ואחרי שהם שוברים חלקים באים לבקש "לממש את האחריות". היבואן צריך להגן על עצמו ממצבים כאלה, ולא אני לא עובד שם, אין לי שם חברים או משפחה וכו'... אני בסך הכל עוד לקוח שקנה רכב חדש מצ'פיון ועד עתה אני מאד מרוצה מהשירות.
  8. לגבי Waze: המפות ב-Waze מתעדכנות באופן אוטומטי. אם הבנתי נכון כאשר מהירות הנסיעה הינה במסגרת המותר תופיע אזהרה ויזואלית בלבד. כאשר מהירות הרכב גבוהה מהמהירות המותרת תישמע אזהרה ווקאלית.. משיטוט קצר בפורום של החברה מצאתי: "בעיקרון, כל המצלמות החדשות מעודכנות במפת ווייז. ואנחנו עושים מאמץ לעדכן מצלמות חדשות שמוצבות בשטח מהר ככל האפשר. כמובן שיש להבין כי המצלמות מתווספות למפה על סמך דיווחים מהשטח, ולא לפי רשימה רשמית של המשטרה, פשוט כי הם לא פירסמו רשימה שכזו. אין צורך לבצע כל פעולה כדי לקבל את העדכונים. ברגע שאתה משתמש בווייז עם חיבור רשת, המפה מתעדכנת אוטומטית, כולל המצלמות. ליאור."
  9. IbizaTSI

    אינפיניטי g37 Gt

    טוב אם כבר אנשים חושפים את עצמם כאן, ובכדי לשמור על תרבות הדיון... החלטתי להיחשף גם כן, אבל אני מבקש - בלי פתיחת עיניים ושאלות כמו: "אתה יכול לראיין אותי בתוכנית הערב שלך?" כי התשובה תהיה לא.. יש לי לו"ז סגור לכל העונה הקרובה. מצטער. הנה אני במוסך האספנים "אוהבים ענתיקות" ביפו, שבו ביקרתי עם הלמבו שלי: והנה תמונה נוספת שלי בה אני מקבל הסבר מפורט על האבנטדור החדשה במפעל של למבורגיני באיטליה: בברכה, ג'יי.
  10. IbizaTSI

    אינפיניטי g37 Gt

    חחחחחחחח...! ללא ספק השרשור הכי משמח שקראתי כאן, מזכיר את השרשור הידוע לשמצה "מראה קרבי" רק בלי מוטיב הדאגה.
  11. IbizaTSI

    אינפיניטי g37 Gt

    בדקתי את הנושא לאורכו ולרוחבו, ואני חושב שלא לוקחים אותך ברצינות פשוט כי מה שאתה מדבר עליו לא הגיע לארץ עדיין, בגלל ביקוש נמוך. בכל אופן אם יש לך את הממון הדרוש, יש חברה' שיכולים להפוך את הGT שלך לזה: למידע נוסף כנס לאתר הבית שלהם: http://www.youaretrolling.com
  12. IbizaTSI

    אינפיניטי g37 Gt

    אני לא מבין למה אתם לא לוקחים את הבחור ברצינות? התמונה של הGT מאד יפה לדעתי. תתחדש. הנה תמונה של הלמבורגיני שלי בעיר העתיקה של עכו: וכן אני יודע... עכשיו תגידו שלא מייבאים למבורגיני בארץ, אבל זהו שיש לי קשרים במכס (שכן שלי מפעיל מלגזה באשדוד). וכן... חניתי על המדרכה כי הייתי חייב לעצור לקנות פיצוחים ולא היה מקום
  13. אחרי 3000 ק"מ הילוך ראשון וגם שני (!) לא נכנסים חלק לעיתים. אדים בפנסים אין לי... (עדיין?)
  14. IbizaTSI

    מראה קרבי :)

    ככל שהמשכתי לקרוא ולקרוא את תגובותיו הזדעזעתי יותר ויותר. לדעתי יש לו הפרעת אישיות. ברצינות.
×
×
  • תוכן חדש...