ההונדה שלנו (2002) קרסה לתוך עצמה בעזרת רכב חזיתי, ואנו נאלצים לשדרג. אוהבים בד"כ ללטף את המכוניות שלנו 5-6 שנים ולא פחות.
חשוב שלשני יושבי הבוסטר מאחור יהיה מרווח, וגם יהיה מקום לפעמים לעוד חבר (או סבתא).
חשוב שיהיו מוגנים - אז מינ' 4 כריות אויר ו-5 כוכבי בטיחות
וחשוב שהרכב יהיה אמין כי אני נורא נלחצת כשהרכב במוסך....
מתלבטים בין ההונדה האצבק (- אגב מה הדעה כאן לגבי הרובוטית? פשוט זה מה שיש בעיקר למכירה)
לבין המיצובישי ספורטבק 2009 מולטיטרוניק
האפשרות האחרונה - יונדאי I30 בעיקר כי מאפשר לקפוץ שנתיים קדימה בשנתון לעומת האחרות. הבעיה איתו - נו, טוב אתם יודעים... חווית הנהיגה, תחושת הפלסטיקיות וכו'
אשמח לכל דעה /חווד/ הפניה /המלצה