Jump to content

סתם אחת

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סתם אחת

  1. מה דעתכם על מיבושי ספורטבק 2010? הציעו לנו ממישהו שקיבל רכב מהעבודה. עלות כ110 אלף.
  2. יש דיעה לעוד מישהו?
  3. תודה על המהירות... חשוב במיוחד כי תוך שבוע הרכב חלופי חוזר לחברת הביטוח המיצובישי (2008 ) הרגישה פחות "זולה" מהיונדאי 2010 (!!) שראיתי . השאלה מבחינה טכנולוגית/בטיחות / התנהגות כביש והנאה מהנהיגה. מחר אקח יונדאי לנסיעת מבחן. הגולף יקרה בטיפולים - גדול עלי.מזדה לא נוחה לדברי בעלי וצרפתי לא עושה לנו טוב.... מה לגבי ההבדל בין ההונדה ליונדאי בשיקלול השנתונים?
  4. יש הנחה? כמה יוצא בסוף?
  5. ההונדה שלנו (2002) קרסה לתוך עצמה בעזרת רכב חזיתי, ואנו נאלצים לשדרג. אוהבים בד"כ ללטף את המכוניות שלנו 5-6 שנים ולא פחות. חשוב שלשני יושבי הבוסטר מאחור יהיה מרווח, וגם יהיה מקום לפעמים לעוד חבר (או סבתא). חשוב שיהיו מוגנים - אז מינ' 4 כריות אויר ו-5 כוכבי בטיחות וחשוב שהרכב יהיה אמין כי אני נורא נלחצת כשהרכב במוסך.... מתלבטים בין ההונדה האצבק (- אגב מה הדעה כאן לגבי הרובוטית? פשוט זה מה שיש בעיקר למכירה) לבין המיצובישי ספורטבק 2009 מולטיטרוניק האפשרות האחרונה - יונדאי I30 בעיקר כי מאפשר לקפוץ שנתיים קדימה בשנתון לעומת האחרות. הבעיה איתו - נו, טוב אתם יודעים... חווית הנהיגה, תחושת הפלסטיקיות וכו' אשמח לכל דעה /חווד/ הפניה /המלצה
×
×
  • תוכן חדש...