Jump to content

ronench

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ronench

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מדובר ברכב ליסינג. את הבדיקה אני עשיתי במכון בדיקה של חבר שאני מאמין שלחברה שממנה רכשתי אין השפעה על התוצאות. אני אכנס למוסך בהקדם. בנוסף מישהו מכיר מוסך בחולון/יהוד שאפשר לסמוך עליו?
  2. שלום לכולם אתמול רכשתי פורד פוקוס 2007. אני מעוניין לדעת על מה חשוב להקפיד בתחזוקת הרכב הזה. בנוסף הרכב עבר 100K קילומטר ובבדיקה במכון בדיקות הליקוי היחיד שנמצא זה נקישה בגיר בתחילת נסיעה ושם נאמר לי שזה מחלה של פורד ומאזדה. האם צריך לטפל ואיך? תודה רונן
×
×
  • תוכן חדש...