שלום לכולם
אתמול רכשתי פורד פוקוס 2007.
אני מעוניין לדעת על מה חשוב להקפיד בתחזוקת הרכב הזה.
בנוסף הרכב עבר 100K קילומטר ובבדיקה במכון בדיקות הליקוי היחיד שנמצא זה נקישה בגיר בתחילת נסיעה ושם נאמר לי שזה מחלה של פורד ומאזדה. האם צריך לטפל ואיך?
תודה
רונן