שלום,
אני גר ברחוב הולנדי שכאשר באתי להכנס לחניה הפרטית שלי הייתי צריך להתיישר ואז הסתכלתי שאין אף אחד מאחור
ולקחתי רברס כדי להתיישר.בנקודה הזאת רכב הגיע בנסיעה לתוך הרחוב ההולנדי וקבל החלטה לעקוף אותי ולא להמתין עד שאני אכנס לחניה(לא ראיתי אותו)ואז בשלב הרברס נתקלתי בו עם הטמבון האחורי ועיקמתי לו את דלת הנהג.(היית במהירות 5 קמש).
לי בטמבון קרה משהו מזערי שניתן להתעלם ממנו.
האם אני אחראי לנזק שלו בדלת או הוא?