תודה דורון.
יום שישי עלול להיות מאוחר מידי לטובת העניין.
אני מבינה ש124 היא זן נדיר במחוזותינו. מה גם שהדרישות שלי והיכולות שלה לא עמדו בקנה אחד לצערי... אנחנו הנשים, דורשות המון
שמחתי להתארח אצלכם.
תודה לך ולכל המגיבים בפרטי
היי,
מכיוון שקראתי את התקנון, שקלתי אם ההודעה שאני רוצה לפרסם נקראת פרסומת או לא אבל מכיוון שאני מבקשת עצה, החלטתי שכנראה שאינני עוברת שום עבירה
מחפשת בעלים של פיאט 124. מעדיפה שהרכב לא יהיה חבר במועדון ה5. לא שחלילה יש לי בעיה עם זה, ההיפך הוא הנכון, זה מה שנקרא "אובר קוואליפייד" בשבילי.
רוצה לצלם פיאט 124 שנראית טוב אבל לא מהממת או מושקעת מידי.
האם יכולה להעזר בידע שלכם על מנת להגיע לגורם הנכון?
[email protected]
מודה מראש על התייחסותכם
אלונה