שלום לכולם,
מצטרפת חדשה, נעים מאוד.
עומדת לקראת רכישת c4 פיקאסו שנת 2008 עם 75000 ק״מ מליסינג.
אני חייבת מקום לשלושה כסאות תינוק ובגאז׳ ענק.
בתכלס, הרכב מאוד מוצא חן בעיני חוץ מעניין הגיר הרובוטי שמעט מפחיד אותי.
מישהו יודע? מכיר? יכול להמליץ?
תודה ויום טוב לכולם!