שלום לכולם אני קצת חדש בתחום ואני מאד ישמח לעזרה.
יש לי אפשרות להביא לארץ מוסטנג שנת 71 שילדה עם עוד כמה חלקים. אני מעונין ברכב הזה לצורך הרכבה אישית אני כבר הרבה{אולי לא מספיק} מסתובב כאן בפורם ועדין לא הבנתי מה זה כולל מבחינת להכניס אותו לארץ מכס. וכדומה אני מאד ישמח עם תעזרו לי.