Jump to content

tomalk2

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomalk2

  1. נראה לי שלא הבנת או שאני לא חח סלח לי אני קצת לא מרוכז היום בכללי התכוונתי האם זה מחייב ביטוח נהג חדש או שלא כי הרכב הוא לא יקר מדי ולא שווה להשקיע עוד 5 אלף ש''ח עליו עכשיו לפי מה שהבנתי ביטוח צד ג'+חובה לא יעלה לי כל כך יקר אז זה אפשרי לעשות זאת למרות שאני נהג חדש או שלא?
  2. ממש אשמח לעזרה בנושא הוא דיי דחוף בבקשה.
  3. שלום שמי טום אני גלשתי כאן כבר תקופה ונהניתי מכל רגע באמת עכשיו לענייני:אני לפני רכישת רנו מגאן 2001 (אוטו ראשון) ורציתי לדעת עם זה אפשרי לפי מה שאמרו לי לעשות רק ביטוח חובה וצד ג' ללא נהג חדש וכל הכרוך בכך. תודה מראש טום.
×
×
  • תוכן חדש...