Jump to content

אזי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אזי

  1. שלום! אני צריך לקנות רכב שטח לייט לצרכי עבודה. הנסיעה בעיקר בדרכי עפר כבושות, אך לעתים נחוץ 4X4 וגחון גבוה יותר. כמו כן אני נוסע המון בכבישים, 60-70 אלף ק"מ בשנה, וחשובה לי נוחיות ברמה סבירה. חשוב לי לנסוע ברכב לא רועש (הייתה לי קנגו עד לאחרונה- זוועה מקוללת). אני לא בטוח עדיין כמה כדאי לי להשקיע. אני מניח שכ-60 עד 75 אלף ש"ח, אך אפשרי להשקיע יותר אם התקציב לא מתאים לדרישות שלי. כמובן שצריכת הדלק הינה שיקול. מעבר לכך, הרכב יכול להיות קטן ולא מאובזר. אה, ורצוי שיהיה בטיחותי ברמה סבירה ומעלה. מה אומרים?
×
×
  • תוכן חדש...