Jump to content

OrnonFX

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של OrnonFX

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני זקוק לייעוץ ברכישת רכב לצורכי עבודה. כיום אני מחזיק שברולט טרייל בלייזר 2005 ובגלל הקילומטרז הגבוה השנתון וירידת הערך החזקה אני חייב להיפטר ממנו כבר. אני מאוד מרוצה מהרכב שכן הוא מרווח ונוח מאוד וגם יחסית חזק. אני קבלן גינון ולכן אני זקוק לגיפ או טנדר שיהיה נוח, יד שניה במחיר של עד 200000 (לא חייב לנצל את הכל). הצריכת דלק טיפה מפריע לי ברכב שאני מחזיק עכשיו ולכן אני אצטרך שיפור קל בצריכה (1-9 או 1-8 גם ייספק אותי). הרכב בנוסף ישמש כרכב משפחה לנסיעות ארוכות ולכן חשוב שיהיה מרווח גם מאחור. רק גיר אוטומטי!
×
×
  • תוכן חדש...