Jump to content

שגיב יחזקאל

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שגיב יחזקאל

  1. שלום, אני חדש בפורום. קניתי מערכת חדשה לרכב. ככה : 2 זוגות של רמקולים 6.5 JBL - דגם GT5650C - מחיר: 375 ש"ח לכל זוג רמקולים: (כל רמקול 50W RMS) http://www.ninja-polo.com/index.php/jbl-gt5650c.html סאב וופר של Rockford דגם: P212S4 - מחיר: 550 ש"ח (200W RMS) http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=96 ומגבר של JBL דגם GTO5355 - מחיר 1400 ש"ח המגבר בעל 5 ערוצים והוא מייצר 55W RMSX4 ו 225W RMS לערוץ הסאב http://www.ninja-polo.com/index.php/jbl-gto5355.html יש לי כמה שאלות : 1. האם כל הרכיבים הללו מתאימים ? (הסאב והרמקולים למגבר מבחינת עוצמה, הספק וכו') 2. המגבר/הרמקולים עלולים להישרף ? ואם כן, האם יש דרך לכוון ? 3. בשביל כל המערכת הזו כמה אמפר מספיק שיהיה למצבר ? בתודה מראש, שגיב יחזקאל (אם יש לכם הצעות חדשות, וחוות-דעת אני אשמח לקבל)
×
×
  • תוכן חדש...