שלום, אני חדש בפורום.
קניתי מערכת חדשה לרכב. ככה :
2 זוגות של רמקולים 6.5 JBL - דגם GT5650C - מחיר: 375 ש"ח לכל זוג רמקולים: (כל רמקול 50W RMS)
http://www.ninja-polo.com/index.php/jbl-gt5650c.html
סאב וופר של Rockford דגם: P212S4 - מחיר: 550 ש"ח (200W RMS)
http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=96
ומגבר של JBL דגם GTO5355 - מחיר 1400 ש"ח
המגבר בעל 5 ערוצים והוא מייצר 55W RMSX4 ו 225W RMS לערוץ הסאב
http://www.ninja-polo.com/index.php/jbl-gto5355.html
יש לי כמה שאלות :
1. האם כל הרכיבים הללו מתאימים ? (הסאב והרמקולים למגבר מבחינת עוצמה, הספק וכו')
2. המגבר/הרמקולים עלולים להישרף ? ואם כן, האם יש דרך לכוון ?
3. בשביל כל המערכת הזו כמה אמפר מספיק שיהיה למצבר ?
בתודה מראש, שגיב יחזקאל (אם יש לכם הצעות חדשות, וחוות-דעת אני אשמח לקבל)