Jump to content

לי-טווינגואית

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לי-טווינגואית

  1. שלום לכולם אני בעלת רנו טווינגו 98' 1.150 חצי אוטומט שהוסב לידני עומד כרגע על 180 ק"מ בכללי אני מאודדדדדד מרוצה מהאוטו קטן מבחוץ מאוד מרוחב מבפנים שתי בעיות שקצת מציקות לי אם מישהו יודע איך ניתן לפתור אותן עלויות וכו' אשמח לשמוע כמה שיותר פרטים!! כמו שידוע באוטו הספידומטר דיגיטאלי - לפעמים בזמן נסיעה הוא פשוט מתאפס עומד על 0 קמ"ש!! בזמן שזה קורה ההגה פשוט כמו חמאה... נורא רך ורגיש לכל תנועה. יתכן שזה בעיה במחשב?? חיישן? מוסכים באיזור הצפון שניתן לתקן בהם?? (באיזור כרמיאל,נהריה,עכו,קריות) ועוד בעיה קטנה - מזגן שמו לי גז עם זרחן ואחרי חודשיים בערך כבר לא היה גז ובמוסך גילו שיש דליפה מהמדחס.. בעיה מוכרת?? שווה לתקן אותה?? (מישהו אמר לי שזה משהו שחוזר על עצמו ולא שווה לתקן) הציעו לי לשפץ את המדחס ולקבל חצי שנה אחריות או מדחס מאוטו אחר באותו המחיר אבל בלי אחריות או שזה היה 3 חודשים אחריות אני לא כ"כ זוכרת.. שווה לתקן?? אשמח לשמוע כמה שיותר פרטים וחוות דעת יומטוב!!
×
×
  • תוכן חדש...