שלום לכולם
איתמול החלפתי מערכת סטריאו חדשה ברכב ,בעיקבות היתקלקלות המערכת הישנה(לא שרדה את הקיץ),היתחדשתי ב פיוניר 2350ub ,המערכת הישנה הייתה גם פיוניר אבל דגם די ישן ופשוט עם יציאה אחת למגבר ,כש למגבר היה מחובר זוג רמקולים אובלים של פינור 9*6 וסאב,במערכת הישנה לא הייתה שום אפשרות שליטה את המגבר או הסאב, כול הכיונונים נעשו דרך המגבר. והכול עבד בסדר.
לאחר שהיתקנתי את המערכת החדשה עם אותם חיבורים ואותו מצב חיבור של המגבר וכול הציוד המחובר (זוג רמקולים וסאב),שמתי לב לתופעה שהמגבר מוציא רק תדרים נמוכים כאילו רק באס גם לרמקולים וגם לסאב,ניסיתי לשחק באפשרויות במערכת כול מיני כיונונים אבל שום דבר לא עוזר, זה ניראה כאילו המערכת מוציא למגבר רק תדרים נמוכים ולא מעבירה תדרים גבוהים ,כאילו תוחמת את הצליל, כאילו יש פילטר פס נמוך ביציאה של המערכת לכיון המגבר, האם זה אפשרי??
מה זה יכול להיות , האם אני מפספס פה איזה אפשרות במערכת שלא שמתי לב??
המגבר הוא magnat the rock 800 שמחובר לפי החוברת בצורת עבודה של שתי רמקולים וסאב, בדיוק כמו שהיה מחובר עם המערכת הישנה ,
בבקשה צריך עזרה!!!