טוב לצערי אחרי הרכבה ארוכה של מערכת שכוללת 2 סטים של קומפוננט, סאב ומגבר
אני נתקל ברעש שיוצא מהרמקולים (רעש כמו איססס.. ידוע לי שזה שכיח) ובנוסף מרגע שהטורים עולים אני יכול לשמוע אותם דרך המערכת (אבל זה ממש בקטנה)
הרעש תמיד באותו רמת ווליום גם אם אני מגביר או מנמיך
וזה לא משנה אם מחובר מכשיר בבלוטוס או אוקס הרעש פשוט קיים מהרגע שהאוטו נדלק
הידע שלי מוגבל בכל הנושא הזה וחוץ מלבדוק שהמינוס יושב טוב על שלדת הרכב אני לא באמת יודע להתעסק עם זה
אתם מכירים מישהו מאזור המרכז שמקצועי מספיק בשביל לעזור לי עם התקלה הזאת?
לא יודע אם זה חשוב אבל מדובר על seat leon 2018
תודה רבה ושבת שלום