Jump to content

חןברק3

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של חןברק3

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. AIf3, האם התכוונת לרכב הראשון או לרכב השני? בהמשך השרשור שאלתי על רכב אחר, ראה למעלה.
  2. לכל המגיבים שליוו אותי עד הלום - אודה מאוד על המשך הסיוע גם בצעדים הבאים... ובכן, הלכתי היום לראות רכב אחר, הפעם מודל 2006, 97 אלף ק"מ. הפעם (בהתאם להמלצה שקיבלתי כאן) הבאתי אתי לא סתם חבר מבין, אלא מוסכניק ממש, שעשה לי טובה ובא אתי. הוא שאל מה ששאל, בדק מה שבדק, ואמר לי שבאופן כללי הרכב במצב טוב, קרוב לוודאי ללא תאונות. הוא העיר על כמה דברים קטנים, ועל עוד שני דברים שלא קשורים למצב המכני של הרכב, אבל הם חשובים לי מאוד - והשאלה היא אם לפסול את הרכב בגלל זה, או לקנות ואחר כך לתקן. הדבר הראשון הוא, שהחימום בוטל (כך הוא התבטא, החימום "בוטל"), כך שהמזגן עובד על קור בלבד. מכיוון שיש לי ילדה קטנה, חשוב לי שהחימום יעבוד. הדבר השני הוא, שהמנגנון שמפקח על הפעלת כריות האוויר (סלחו לי על הניסוח הלא מקצועי) לא עובד, כך שכריות האוויר בעצם אינן בשימוש. אציין שבעל הרכב מוכן לתת לי אותו במחיר טוב מאוד: 34 אלף במקום 42 מחיר מחירון. השאלה היא במילים אחרות, כמה יעלה לי התיקון, והאם בסופו של דבר העסק ייצא משתלם. רוב תודות לכל המסייעים!!
  3. תודה לכל המגיבים הנוספים. בינתיים עוד לא חתכתי סופית. דביר, האם ההפרש בהספק המנוע בין נתוני היצרן למה שהתגלה בבדיקה (מ-91 כ"ס ל-64) לא נראה לך מוגזם?
  4. לגבי מספר המנוע, כתבתי לפני כן שהבודק לא הצליח לקרוא את המספר כי היתה חלודה. בעל-פה הוא אמר לי שהוא חושב שזה תואם, אבל לא היה יכול לכתוב זאת בלי לראות ממש בעיניים. כדאי לציין, שההספק מנוע היה 64 כ"ס במקום 91 לפי נתוני היצרן - זה היה נראה לי הפרש די משמעותי.
  5. הבדיקה היא לא 2 דפים. לא סרקתי את כל הדפים, אלא את העמוד הראשון והאחרון (המסכמים את התוצאות פחות או יותר).
  6. תודה רבה למגיבים. עזרתם לי מאוד, ובעקבות הדברים אני אכן נוטה לבטל את כל העסק. הפגיעה מלפנים היא פגיעה חיצונית - ממש שום דבר, בקושי רואים. אי אפשר להגדיר את זה "תאונה". את הבדיקה אני הזמנתי, והבודק אמר לי שכפי הנראה הרכב אכן לא עבר תאונות. לגבי מספר המנוע, הוא לא הצליח לקרוא את המספר כי היתה חלודה, אבל בעל-פה הוא אמר לי שהוא חושב שזה תואם, אבל לא היה יכול לכתוב זאת בלי לראות ממש בעיניים. ושוב תודה לכם! בפעם הבאה אני באמת מקווה לצרף חבר שיבוא לראות איתי את האוטו...
  7. שכחתי לציין, הקלומטרז': 100,000.
  8. האמת שאת הכל הבנתי, היתה רק מילה אחת שבשום אופן לא הצלחתי לפצח: מה זה, לעזאזל, "מנוע"? ועכשיו ברצינות. אין לי מושג ירוק בכל התחום הזה, בחיי לא החזקתי רכב (בקושי אופניים), והנהגת העיקרית בביתנו היא בכלל אשתי. הרכב מצא חן בעינינו כי היה יד ראשונה וללא תאונות (לפחות לפי דיווח הבעלים). רכב אחד כבר פסלתי בהמלצת חבר "מבין" בגלל תוצאות הבדיקה, אני לא בטוח שהתוצאות הנוכחיות יותר טובות. בכל אופן, אודה מאוד מאוד למי שיעלה כאן חוות דעת מקצועית ואמינה - האם כדאי לרכוש את הרכב במחיר קרוב למחיר המחירון (32,000 ש"ח). אציין רק שהשלדה יצאה 100% (משום מה זה לא מופיע בדף המצורף). ברכב הקודם היו פגמים בשלדה. ושוב תודה רבה מראש למשיבים.
×
×
  • תוכן חדש...