שלום לכולם.
הייתי אורח בפורום דיי הרבה זמן ועכשיו פיתאום החלטתי להיצטרף מסיבה די ברורה, מצאתי את מקומי.
שמי ודים, בן 18 מאזור הדרום - ערד.
חברותי, עוסק במדע מדוייק בעיקר.
חולה הגה מגיל 5 (הכל נשאר במשפחה מאב לבן) בעל לפורד סיירה 1990 1.6 ידנית שאוהבת מוסכים
עקב ביקורים רבים בחו"ל למדתי מעט להיסתדר עם רכבים שונים במצבי אקלים קיצוניים, -20 מעלות +40-50 מעלות... קרח, שלג, חום וכו'... אוהב הרבה מאוד רכבים, מדליק ומאתגר הנעה אחורית ובעיקר הנעה כפולה
מוסיקה: יש הרבה ז'אנרים, בואו נגדיר את זה ככה "כל מה שנשמע שאוזן" רוק שנות ה70, 80 , 90 ורוק חדשני יותר בעיקר..
מממ... זהו בעיקר, שאלות נוספות יתקבלו בברכה