לילה טוב נקווה שמישהו ער ויעזור לי
לפני שעתיים עליתי על איזה מדרכה גבוהה שלא שמתי לב אליה וקיבלתי מכה חזקה מתחת לרכב.
כשכיביתי את הרכב וניסיתי להניע הוא לא הניע.
יש רעש של סטרטר אבל אין הצתה שומעים כמו חריקה כזאת וזהו האוטו לא מניע.
הזמנתי גרר שגרר לי את האוטו למוסך חשמל ובבוקר אני ילך לשם..
אני כמעט בטוח שזה הסטרטר השאלה האם הוא נדפק לגמרי וצריך להחליף את כולו או להחליף חלק ממנו או שהוא בכלל נתקע ?
*יש לציין שאחרי המכה שקיבלתי האוטו נסע עם רעשים (תיקתוקים כאלה) שבעקבותם החלטתי להניע מחדש את האוטו אך ללא הצלחה..
בוקר טוב לכולם אשמח אם תעזרו לי