Jump to content

dotz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של dotz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. ישנה בעיה של הרבה מוסכים שהיא ניהול זמן נכון. כלומר, נוצר מצב של לחץ בבוקר בעת פתיחת המוסך ובשעות הצהריים 12:00 נגמרת העבודה. הבעיה מורכבת כיוון שגם כאשר קובעים תור מסויים לקבלת רכבים יש תמיד התקלות ועיכובים או להיפך הבעיה נפתרת מהר מהמצופה. ויש תמיד רכבים שנכנסים על הדרך למוסך. השאלה שלי האם מישהו מכיר שיטה מוכחת וטובה לניהול הזמן במוסך? מי מבעלי המוסכים כאן יכול להמליץ לי על שיטה שמונהגת אצלו במוסך?
  2. אני יודע על ארנון בעל סדנא אינדורו שביצע זאת בג'יפ ישן וידני http://www.enduro.co.il
×
×
  • תוכן חדש...