שלום יש לי טויוטה קורולה שנת 2009
כבר חודשיים שהאוטו עומד בלי לזוז בלי להתניע אותו עקב שלא הייתי בארץ.
רציתי לדעת אם יש דברים שצריך לבדוק לפני שאני מתניע את האוטו עם כבלים (המצבר נגמר)
אמרו לי משהו של לבדוק מים במצבר.. אם אפשר להסביר לי איך בודקים את זה ואם צריך לבדוק עוד משהו.
תודה.