Jump to content

Guy_Bar

  • פרסום הודעות

    17
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Guy_Bar

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ידוע לך שטיפטרוניק זו בסה״כ אפשרות להעברת הילוכים ידנית בגיר פלנטרי קלאסי נכון? סטינו מהנושא, אין כאן בעלי ספורטאז׳ שיכולים לתת עדות לגבי הנושא?
  2. DCT זה גיר שונה לחלוטין משלי. שלי פלנטרי ולא אמור לעשות את התופעה הזאת
  3. עדיין לא הייתי בקיה אחרי הפעם הראשונה, ועדיין הבעיה נמשכת (הרכב כבר עם 5500 ק״מ). אני כבר לא יודע אם זו בעיה או שכך הגיר עובד. אשמח לשמוע עוד בעלי ספורטאז׳
  4. תודה על התגובות. זה קורה גם כשהמנוע כבר חם. אין הבדל בהתנהגות אחרי שהמנוע כבר חם. מה שכן, זה לא מכה, האוטו לא קופץ או מקבל מכה בהעברה, הוא פשוט משתהה בין 2 ל 3 ובהשתהות של החצי שניה הזאת הסל״ד קצת עולה ואז ההילוך משתלב. למשל, בין הילוך 1 ל 2 זה חלק לחלוטין בלי ״הפסקה״ בין ההילוכים. האוטו הקודם שלי היה סוזוקי ליאנה 2007 ולא היו תופעות כאלה. אני לא מצפה מרכב חדש שיתנהג בצורה כזאת. זה מרגיש לפעמים כאילו שהגיר צריך שיפוץ!!! מי פה עם ספורטאז ויכול להעיד?
  5. הרגעת אותי קצת. אפשר לדעת למה בעצם זה קורה? האם זה קורה בכל הרכבים החדשים?
  6. אז אתה אומר שזה הגיוני שזה יקרה ב 5000 ק"מ הראשונים?
  7. אהלן כולם, ספורטאז' חדשה מהחברה מנוע 2.0 העניין הוא בעיקר במעבר בין הילוך 2 ל 3 יש מין סוג של "החלקה" קצרה של אולי חצי שניה. כאילו הרכב משתהה לרגע והסל"ד עולה במעט ואז מעביר להילוך 3. עניין של ממש חצי שנייה אבל מציק ולא מרגיש תקין וחלק כמו שאמור להיות. לעיתים רחוקות זה קורה גם בין 3 ל 4. לעיתים זה גם לא קורה בכלל... נכנסתי איתה למוסך, חובר למחשב, כמובן שאין שום קוד תקלה, בוחן עשה סיבוב אמר שהכל בסדר. פה בפורום לא מצאתי דבר על הנושא הזה אבל באתרים בחו"ל תיארו מצב כזה שקורה במזג אויר קר בכמה דקות הראשונות של הנסיעה בבוקר (הקר...) וההסבר הוא כנראה עניין של המחשב ברכב ולא הגיר עצמו.
  8. תודה לכולם. אבדוק את זה במוסך. הבנתי תמיד שליאנה היא לא מהשקטות אבל זה ממש כמו רעש של מנוע דיזל במיוחד בלחיצה על הגז באיזור ה 3000 סל"ד. ב 2500 סל"ד למשל ב 90-100 קמ"ש הוא שקט. אבדוק במוסך...
  9. אהלן כולם. ברשותי סוזוקי ליאנה 2007 5 דלתות GLX. הבעיה היא שיש רעש מנוע חזק כמו נהימה באיזור ה 3000 סל"ד בכל הילוך כך שלמשל אם נוסעים במהירות 110 קמ"ש ב 3000 סל"ד הנסיעה בכלל לא נעימה עם הרבה רעש מנוע כמו דיזל של משאית. בנוסף הסחיבה לא משהו וגם בהפעלת מזגן מורגשת ירידת כוח בסחיבה שגם ככה לא משהו. הרכב שמור מאוד מטופל במוסך מורשה עם 50000 ק"מ בלבד. האם כל הליאנות כאלה? תודה מראש, גיא.
  10. תודה רבה לכל מי שעזר. אני כבר ממש רותח על המוסך. אני יתן להם איזה ביקור קטן השבוע...
  11. תשמע לפי התיאור שלך כאשר מזגן מפסיק לקרר ממש לפני שהמנוע מתחמם בצורה כזאת אז יש איבוד מים. (המים שהרדיאטור משתמש בהם כדי לקרר את המנוע גם המזגן משתמש בהם) זה שראית מים במיכל העיבוי לא מעיד על כך שאין איבוד מים מהרדיאטור. לצערי ואני מקווה שאני טועה כאשר עוצרים את הרכב כשהמנוע חם והוא נכבה זה סימן שהלך ראש מנוע. תבדוק אם הרדיאטור לא התפוצץ. במקרה והוא תקין שיבדקו לחץ במעברים לראות שאין בריחה. אם אתה פותח את הפקק של הרדיאטור (לא של מיכל העיבוי , של הרדיאטור עצמו) ומנסה להניע והמים קופצים החוצה אז יש בריחה מראש המנוע לכיוון הרדיאטור ואז זה שיפוץ ראש (לצערי אני מדבר מנסיון) שיהיה בה
  12. תודה לכולם על התגובות. דבר ראשון ה 6000 ש"ח ששולמו כוללים החלפת רדיאטור מקורי וטרמוסטט +עבודה כמובן שזה בערך 1500 ש"ח. דני , המוסך לא הציע להחליף מנוע ואני בטיפשותי לא חשבתי על זה. ואני יודע שזו שאלה טיפשית אבל כמה באמת אפשר להמשיך לנסוע במצב כזה? כמה אפשר "למשוך"? דניאל , לא נאמר לי במדוייק מה היו התוצאות על יבש ועל רטוב אלא נאמר לי שצילינדר אחד ב 180 וכל השאר בערך בין 120-150 וזה דבר בנוסף לכל הדברים שאני יתן להם בראש כשאני אחזור למוסך. רז , המנוע עבר 180,000 ק"מ ולפני המקרה של ההתחממות לא היו בעיות כאלה. הכל היה "פרפקט". וכן...עכשיו אני אוכל את עצמי בידיעה שבמחיר הזה הי
  13. זאת אומרת מה שאתה מציע בעצם זה שאי אפשר בשום אופן להמשיך לנסוע עם הרכב כרגיל כך. כי במצב נסיעה הרכב נוסע מצויין. מי שלא יודע שיש בעיה לא יכול לעלות על זה לעולם. למה בעצם אי אפשר להמשיך כך?
  14. חברה אני באמת צריך עזרה בנושא. אני רוצה לדעת מה לעשות עם הרכב. אודה מאוד לכל תגובה
×
×
  • תוכן חדש...