תודה רבה לך על העזרה ( :
האוטו עשה 304 אלף קילומטר מטופל בחברה כל 10 אלף , עשן בבוקר אין , תוך כדי נסיעה אין , עשן במידה ויש הוא עפור ממש קצת
הוחלף לפני חודש .
זה המחלה של האוטו
אבל האוטו שותה לי גלון בשבוע של שמן .
לא מעשן לא כלום , מה יכולה להיות מהות הבעיה ?
אשמח לעזרה תודה רבה .
ועוד שאלה
עם משתלם לי להחליף מנוע לרכב מפירוק .