Jump to content

קרןאלבז

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קרןאלבז

  1. תודה רבה!! בסוף ירדתי מהגטס בכלל, והחלטתי ללכת על אקסנט!! זהו. תודה לכולם.
  2. אלפיי תודות!!!
  3. שלום לכולם... הלכתי לבדוק לגבי יונדאי גטס מליסינג. בטופס בדיקה היה הכל מסומן כתקין, מלבד הקטע הזה (מצורף כקובץ) מישהו יכול להגיד לי מה זה אומר בבקשה? תודה, קרן
  4. גם אני בחיפושי רכב, גם אני פרסמתי כאן בקשה לעזרה וטרם.. בכל אופן גם לי אמרו להתרחק מגיר רובוטי. יש לך תקציב גבוה משלי. האם אתה מחפש רכב קטן?
  5. שלום אנשים יקרים. מחפשת רכב לפי הדרישות הבאות: 1. קטן 2. לפחות 1300 סמ"ק 3. עד 35000 4. אמין. 5. חסכוני בדלק. 6. מיועד לנסיעות רבות יחסית, בתוך ומחוץ לעיר. מה כדאי? בהתחלה חשבת פיג'ו 206 שנת 2005 - אבל ירד באמינות - הבנתי שיש הרבה בעיות עם הגיר האוטומוט והחשמל. סוזוקי? איזה מודל? דייהטסו? טויוטה? מיונדאי אמרו לי להתרחק.. מה אתם אומרים? עזרה בבקשה!! דחוף! הארותכם התקבלו באהבה. קרן
×
×
  • תוכן חדש...