שלום אנשים יקרים.
מחפשת רכב לפי הדרישות הבאות:
1. קטן
2. לפחות 1300 סמ"ק
3. עד 35000
4. אמין.
5. חסכוני בדלק.
6. מיועד לנסיעות רבות יחסית, בתוך ומחוץ לעיר.
מה כדאי?
בהתחלה חשבת פיג'ו 206 שנת 2005 - אבל ירד באמינות - הבנתי שיש הרבה בעיות עם הגיר האוטומוט והחשמל.
סוזוקי? איזה מודל?
דייהטסו?
טויוטה?
מיונדאי אמרו לי להתרחק..
מה אתם אומרים?
עזרה בבקשה!! דחוף!
הארותכם התקבלו באהבה.
קרן