אני חדש פה, אז אני לא יודע אם נפתח משהו דומה לפני, לא מצאתי ממה שבדקתי.
הרכב הוא לא טורבו, מן הסתם.
1.4 ידנית סטנדרטית (סיאט קוראים להן ספורט קופה.. אלוהים יודע למה),
יש איזשהי דרך לשפר ביצועים? מבחינת מנוע.. וכו כו.. לא מבין גדול במכוניות, אבל אני יודע ש85 כח סוס על מנוע 1400 לא נותנים לי בדיוק מה שאני צריך.
הילוך שלישי מגרד את ה80. למרות מה שרשום באתר המכונית מאיצה קצת יותר מהר מ0-100 מ11 שניות.. יותר לכיוון ה10.. מניסיון.
מחפש דרך לתת לו את הטאצ' הסופי שקצת יגביר חווית נסיעה :]
תודה מראש.