אני יודע זאת. כאמור, בזכות ההסבר ההוא שלכם
עכשיו, היועץ ב-UMI הסביר לי שהלחץ צריך להיות 39, על אף שבספר הרכב (ובמדבקה שעל הרכב עצמו) מצוין שהלחץ המקסימלי צריך להיות 35 (אקולוגי). הסברתי זאת ליועץ, אך התעקש על 39. איך הפער מוסבר?
ו-39 זהו לחץ אקולוגי?
רגע, אם לוחץ על בלם בניוטרל אני שורף יותר מאשר לוחץ על בלם בהילוך עם קלאץ' לחוץ?
וברמזור לא מומלץ להמתין בניוטרל כדי לאפשר מנוחה לרגל?
האם שחיקת המיסב בלחיצה בניוטרל נכונה רק כשהרכב נע? ז"א, בעמידה לא תהיה שחיקה?
תודה רבה, היום התחלתי ליישם.
ואני לא מרגיש שהשליטה על הרכב פוחתת, כפי שהוצע כאן. הבלם מתפקד במקרה חירום, וגם ההגה. ומקרה צורך, אני יכול מיד להעביר להילוך. גם ככה אני מעביר לניוטרל כשהרכב במהירות נמוכה יחסית, לקראת עצירה. אין סיכון, לדעתי.
ניסיתי את זה, ומסתבר שזה לא הפתרון לבעיה שלי: היום בבוקר נלחמתי עם הגיר שוב, למרות שהרכב היה במוסך ונאמר שהגיר תקין לגמרי (זה קורה לפרקים, ולהם זה לא קרה). אני כל פעם מנסה גישות חדשות כדי לאתר את הטעות שלי. אולי לא משכתי את הידית עד הסוף ימינה, לפני שהורדתי למטה. בינתיים, הולך לי טוב בגישה הזו. אעקוב.
עוד דבר: קראתי פה פעם שיש להחנות כשהגלגל ישר, אחרת תיגרם שחיקה של הצמיג לאורך זמן, אבל כדי לנעול את ההגה הגלגל הוא מטבע הדברים נמצא בזווית חדה. זה לא מהווה בעיה?
ועוד: כמעט על כל כביש, כשההגה ישר ואינני אוחז בו (לשם בדיקה, אני לא נוהג כך), אז הרכב סוטה בהדרגה לכיוון ימין. זאת למרות שלחץ הצמיגים נכון ושווה בכל הגלגלים, ולדברי היועץ במוסך שבדק את הפרונט, אין בעיה של כוונון. האם ייתכן שכבישי הארץ עקומים באופן נוטה לימין?
תמיד זהיר, פשוט זו הייתה סיטואציה של עקיפה, נסעתי נגד כיוון התנועה ומלחץ, שכחתי שהכביש מלא באמפרים. איך עפתי. למרבה המזל, המתלים לא ניזוקו (אני לא מזהה איזשהו פגם במהלך הנסיעה, והמוסכניק ב-UMI גם אישר שלא קיים).
תודה רבה לכולכם!