שלום,
עברתי טסט לפני כמה ימים ועכשיו אני מחפש רכב ראשון.
* לפי החוק,אני נחשב נהג צעיר וחדש , ככה שאני מחפש אוטו טוב למתחילים , אוטו שאוכל לצבור בו ניסיון.
* אני מחפש אוטו ידני .
* בגלל שאני נהג חדש, סביר להניח שלאוטו שאני אנהג בו לא יהיו חיים קלים כי אחרי הכל אני דיי חסר ניסיון, ככה שאני לא מחפש אוטו יוקרתי,בנוסף לזה, מכיוון שאצטרך גם לבטח אותו בביטוחים של נהג צעיר וחדש מלבד ביטוח החובה , אני צריך אוטו דיי זול , בטווח של 10-15 אלף ש''ח.
מקווה שהצלחתי להבהיר את הכוונות שלי ולא עברתי על חוקי הפורום,
תודה.