ברשותי בורה 2002. נעשה לרכב טיפול ועידכון תוכנה לגיר. ע"י מה שמכונה במוסכים "סקנאר"
לאחר מכן צריכת הדלק של הרכב עלתה בממוצע ב- 16- 20%.
האם צריכת הדלק שעלתה היא בגלל עידכון תוכנה למחשב הגיר? ואן כן האם אפשר להחזיר
את מצב הגיר לאחור כפי שהיה?
עד עכשיו הרכב נסע 150000 ק"מ ללא בעיות גיר, האם עידכון התוכנה לגיר היה הכרחי?