שלום רב
לאחר יאוש בפתרון הבעיה החלטתי לנסות להעלות אותה כאן בפורום
ברשותי רכב מדגם סיאט לאון
כאשר הרכב עומד בשמש כאשר אני מנסה להניע אותו המנוע מתחיל להניע ואז נורת המפתח מהבהבת והמנוע מיד כבה
גם אחרי מספר ניסיונות להבין במוסך וטיפולים שונים הבעיה לא נפתרה
הרכב תמיד מצליח להניע בחורף ותמיד בלילה כלומר הבעיה קשורה באופן ישיר לשמש ולחום
לאחר שהרכב מתקרר לפעמים ניתן להניע אותו הצורה ישירה ולעיתים לא
אשמח לדעת האם יש דרך לנתק את משאבת הדלק מהאמובלייזר ? האם מישהו נתקל בתופעה ואצליח לסדר אותה ?
תודה