שלום לכל הקוראים היקרים!!
השאלה היא כזו- יש לי סופר לנסר רגילה לחלוטין, רק הוחלף גיר לידני.
ברצוני להחליף לה מנוע למנוע של גלנט 2000 (4g63 SOHC) אצלי כרגע מנוע מקורי 1600 (4g92 SOHC)
כמו שאני הבנתי ממכונאי מבחינה תכנית אין אם זה שום בעיה, אבל מה אם בחינה חוקית???
תודה מראש לכל המתייחסים!!!