שלום לכולם,
שמי נעומי, אני מעוניינת לקנות רכב אבל אני לא ממש מבינה ברכבים.
אני מחפשת עזרה / ייעוץ מקצועי.
אני אוהבת לנהוג על רכב ידני וזה מה שאני מחפשת, התקציב שלי לא ידוע, האם יש אפשרות לשלם מקדמה סכום X ולשלם כל חודש סכום Y בקניה מחברות הליסינג? האם ידוע לכם אם חברות הליסינג מוכרות רכבים ידניים?
לפי בדיקה (שטחית וקלה) הבנתי שחברות הליסינג מוכרות רק רכבים אוטו'..
מי יכול לייעץ לי, איזה רכב לחפש? לאיזה כיוון עליי ללכת?
תודה