Jump to content

מולי דוידוביץ

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מולי דוידוביץ

  1. לגבי הכיסוי הביטוחי אני אבדוק לגבי היציאה ממוסך או אחרי תיקון במוסך עד היום רק עם דרשתי להיגרר בסמוך לפעם קודמת הייתי צריך לשלוח חשבונית המראה שטופלתי במוסך לאחר הגרירה הקודמת ואז לא הייתי מחוייב. לא מסרתי שום מידע לגבי יציאתי ממוסך כל שהו פשוט ברגע שנתתי את הכתובת בה הרכב נמצא "קפץ" המוקדן על ה"מציאה" והחליט שמכיוון שאני סמוך למוסך כטענתו אני לא זכאי לגרירה מבוטחת. אגב צילמתי את כל האיזור בכדי שיהיה ברור שאני לא נמצא בסמוך למוסך ובטח שלא 50 מ' ממוסך.
  2. הרכב שלי נתקע היום ברחוב בכפר סבא. לרוע מזלי הרכב נתקע כקילומטר ממוסך. (אני מדגיש כי אין לי שום קשר למוסך זה ולא טופלתי בו מעולם) פניתי לגרר בו אני מבוטח (ממס"י) ולהפתעתי הם הודיעו לי כי מכיוון שאני בסמוך למוסך כלשהו הגרירה היא בתשלום פניתי למנהל שהציע ברוב חוצפתו לעשות לי "הנחה" ולא הועילו כל טענותי שהרכב נתקע על הכביש ולא יצא משום מוסך. שאלתי היא האם יש זכות לחברת הגרירה לקבוע ללא שום בדיקה שיצאתי ממוסך לפני שנתקעתי? האם יש זכות לחברת הגרירה לגבות ממני תשלום נוסף מעבר לביטוח רק בגלל שהם החליטו שיצאתי ממוסך? מה הכלים העומדים לרשותי לדרוש מחברת הגרירה את הכסף אותו הם גזלו ממני תוך ניצול מצבי?
×
×
  • תוכן חדש...