לגבי הכיסוי הביטוחי אני אבדוק
לגבי היציאה ממוסך או אחרי תיקון במוסך עד היום רק עם דרשתי להיגרר בסמוך לפעם קודמת הייתי צריך לשלוח חשבונית המראה שטופלתי במוסך לאחר הגרירה הקודמת ואז לא הייתי מחוייב.
לא מסרתי שום מידע לגבי יציאתי ממוסך כל שהו פשוט ברגע שנתתי את הכתובת בה הרכב נמצא "קפץ" המוקדן על ה"מציאה" והחליט שמכיוון שאני סמוך למוסך כטענתו אני לא זכאי לגרירה מבוטחת. אגב צילמתי את כל האיזור בכדי שיהיה ברור שאני לא נמצא בסמוך למוסך ובטח שלא 50 מ' ממוסך.