Jump to content

yoniarviv

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yoniarviv

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קראתי המון על שני הרכבים ואני באמת רוצה את עזרתכם\הצעתכם? אז ככה מבחינת מחירים הפיג'ו 107 עולה לי על הכביש 69,000 לעומת 71,400 שה-206+ (במבצע של שופרסל) יתרונות ה-107 חסכונית יותר בדלק גיר אוטומטית מנוע של טויוטה רכב שתוכנן לפני כמה שנים ולא לפני 15 שנה בניגוד ל206 יתרונות ה-206 + מרווחת יותר יפה יותר ויזואלית מנוע גדול יותר (1.4 לעומת 1) גלגלי מגנזיום עכשיו באופן כללי אין לי בעיה עם הילוכים, אבל אני הולך מראש למכור את האוטו עוד שנה וחצי... ולכן בשיקול אני צריך להתחשב בעד כמה יהיה לי קל למכור רכב ידני אחרי שנה וחצי על הכביש. בהתחשב בכל השיקולים.... מה לדעתכם אני צריך לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...