קראתי המון על שני הרכבים ואני באמת רוצה את עזרתכם\הצעתכם?
אז ככה מבחינת מחירים הפיג'ו 107 עולה לי על הכביש 69,000 לעומת 71,400 שה-206+ (במבצע של שופרסל)
יתרונות ה-107
חסכונית יותר בדלק
גיר אוטומטית
מנוע של טויוטה
רכב שתוכנן לפני כמה שנים ולא לפני 15 שנה בניגוד ל206
יתרונות ה-206 +
מרווחת יותר
יפה יותר ויזואלית
מנוע גדול יותר (1.4 לעומת 1)
גלגלי מגנזיום
עכשיו באופן כללי אין לי בעיה עם הילוכים,
אבל אני הולך מראש למכור את האוטו עוד שנה וחצי...
ולכן בשיקול אני צריך להתחשב בעד כמה יהיה לי קל למכור רכב ידני אחרי שנה וחצי על הכביש.
בהתחשב בכל השיקולים.... מה לדעתכם אני צריך לעשות?