Jump to content

ElroeyArg

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ElroeyArg

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי,אחי הקטן בן ה 12 ביקש ממני מתנה ליום הולדת בקבוק נייטרוס ליופי לחדר.... עכשיו ברור שאני לא אביא לו בקבוק מלא.. אז אני מחפש אולי יש פה מישהו שהשתמש ואין לו צורך בבקבוק יותר אז הוא מוכר... מי שמעוניין למכור שישלח לי הודעה פרטית ואני אתן את הפרטים בברכה,אלרואי.
×
×
  • תוכן חדש...