היי,אחי הקטן בן ה 12 ביקש ממני מתנה ליום הולדת בקבוק נייטרוס ליופי לחדר.... עכשיו ברור שאני לא אביא לו בקבוק מלא.. אז אני מחפש אולי יש פה מישהו שהשתמש ואין לו צורך בבקבוק יותר אז הוא מוכר... מי שמעוניין למכור שישלח לי הודעה פרטית ואני אתן את הפרטים
בברכה,אלרואי.