אז ככה יש לי פיאט פונטו שנת 98 שבמצב יחסי די טוב נוסעת חלק והכל טוב היום להפתעתי באמצע נסיעה קרה משהו עם ההילוכים או שזה בכלל קשור למצמד רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה.
נגיד שאני עכשיו שם את האוטו בהילוך ראשון ומנסה להתחיל נסיעה האוטו לא עושה כלום כאילו הוא בניוטרל וככה זה בכל הילוך
ואם זה עוזר לפתור את הבעייה אז המצמד עלה לכיוון למעלה יותר מאיפה שהוא היה בעבר
תודה לעוזרים :]