Jump to content

dvirsibi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של dvirsibi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בגלל שזה אוטו ליסינג אין בו את הדברים הרגילים של הטויוטות כמו החיישני חנייה וכו ולכן גם מערת השמע פחות משוכללת אני יכול לבדוק בעצמי ממש להוציא את הפאנל כי זה מקובע ומובנה הכל מחובר המזגן והכל פאנל אחד והבנתי שהמתאם מתחבר לחיבור CHANGER אבל אין באוטו אפשרות לכמה דיסקים ולכן אני לא בטוח שיש אפשרות לחיבור
  2. יש לי טויוטה קורולה ליסינג 2009 הבנתי שהדרך הטובה ביותר לחיבור IPOD למערכת השמע זה מתאם AUX המתאם מתחבר לכניסת ה CHANGER אבל בטויוטה קורולה ליסינג זה הדגם הפשוט יותר בלי הCHANGER במערכת שמע. האם יש חיבור מאחור שאפשר לחבר? או האם יש פיתרון אחר (לא משדר FM)?
  3. יש לי טויוטה קורולה שנת 2009 כמו שידוע לכם הפאנל של הרדיו שלה הוא מובנה ככה שאי אפשר להוציא או להחליף. מדובר ברכב ליסינג ולכן אין לו חיבור AUX מובנה ואני לא יודע עד כמה מותר לגעת ברכב לשנות ולהוסיף. רציתי להתייעץ איתכם מה הפיתרון הטוב ביותר שאפשר לעשות על מנת לחבר נגן חיצוני (IPOD) למערכת האוטו. שמעתי על משדרי FM אך הבנתי שהם עושים רעשים ולא עובדים בצורה טובה תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...