זאת שאלה אחת הקריטיות ניראלי שאני אשאל אי פעם בחיי!!!
קודם כל איזו מצלמה מוצבת במחלף השבעה שליד אזור אחרי צומת בית דגן אם אני נוסעת בנתיבים שלכיוון חולון יפו תל אביב! ראיתי מצלמה שעומת שם וחיפשתי באינטרנט והראו שם רק כאילו יש שם מצלמת תנועה שמצלמת אונליין! עוד שהמצלמה עמדה מצד שמאל של הכביש והייתה מכוונת לנתיבים שפונים בהם שמאלה...::
בבקשה תענו לי!