Jump to content

SAND123

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של SAND123

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מתחיל עכשיו פרוייקט הסבה לגיר רגיל לאחר מכן גדישה של 0.7 באר, יש לי סיוויק קופה, לא האיתי גודש סיוויק רגילה רכב מכוער לדעתי .
×
×
  • תוכן חדש...