Jump to content

davidhaim

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי davidhaim

  1. ערב טוב לחברי הפורום לפני מספר חודשים חזרתי מארה"ב לאחר כמה שנים והבאתי איתי מספר צעצועים: ALPINE W505 (אמריקאי) ALPINE H701 שקניתי ב EBAY DLS ULTIMATE A7 DLS ULTIMATE 3WAY UP36I DLS ULTIMATE IRIDIUM 10' SUB בעוד זמן קצר אקבל את הגולף GTI שהזמנתי, בה יותקן הציוד הנ"ל. הבנתי שקשה למצוא מתקינים ברמה גבוהה בארץ ומין הסתם שמדובר ברכב חדש מהניילון המשמעות של מתקין מקצועי גבוהה עוד יותר ואני מתלבט בין אם להתקין בעצמי או למצוא סדנאת התקנות מקצועית. ראיתי שיש איסור להמליץ על מתקינים בפורום אבל בכל זאת אבקש לקבל המלצות על מתקינים או סדנאות ברמה הגבוהה ביותר , בהודעות פרטיות אם אפשר. תודה מראש דויד
×
×
  • תוכן חדש...